Rhythm, improvisation movement workshops tailored for team building.

.

Our workshops cultivate three central aims:

Liberation and the zest for life –

A physical releasing process which allows the head to rest and heart to open, including: movement, breathe, voice, beatbox, body percussion, and drumming on various sticks and buckets.

Personal expression and reinforcement of creativity –

Development of creative thinking through improvisation exercises, feedback and humorous solos, that invite each participant to express themselves and reveal their essence.

Enhancing interpersonal communication skills –

Reinvigoration group and interpersonal connections, through unified rhythm and dance exercises that require group focus, congruity and humor. The participants come together to create harmonious music. The rhythm and movement release the mind, allowing emotion and intuition to lead all communication.

תצוגה3private cover17 images26-1_(5)17 images26-217 images

"רררידם ת'רפי" לחברות וארגונים

סדנאות "רררידם ת'רפי" שוברות שגרה, מפיגות את לחצי היום יום ומעודדות גיבוש ותקשורת בין אישית משוחררת ומפרגנת.
אופיין מעורר, מצחיק, אינטימי וחוצה גבולות שגרתיים.
המשתתפים רוכשים כלים תקשורתיים חדשים, מאלתרים, נפתחים ומאתגרים זה את זה.
ברשותנו מגוון של סדנאות חווייתיות ונשמח לעמוד לרשותכם ולהתאים פורמט העונה לצרכים הספציפיים של ארגונכם.

View album
17 
all cards2deep card6 imagesfresh6 imagesall cards26 images

מפרט סדנאות קצב לחברות ולארגונים – אירוע עסקי

"רררידם ת'רפי" מציעה מגוון פורמטים של סדנאות, המתאימים למטרות ולצרכים השונים של ארגונים.

FRESH – סדנת גיבוש ושחרור בת שעתיים המיועדת לקבוצות של עד 50 משתתפים. הסדנה, מלאת הומר וצחוק, מניעה ומעוררת, משחררת ומגבשת ובסיומה מורגשת תקשורת אישית נעימה וחופשית בין המשתתפים.

DEEP- סדנת עומק בת 4 שעות שפיתחנו במיוחד עבור קבוצות עבודה קטנות. הסדנה מפתחת את היצירתיות ,משפרת תקשורת בין אישית ומפרה את יחסי האנוש בסביבת העבודה. המשתתפים עוברים תהליך של שחרור ויצירה באמצעות שפת תקשורת חדשה, מפרגנת, חופשית ומשחררת, המבוססת על קצב, צליל, קול, מימיקות, אימפרוביזציה ותנועה. אופייה של הסדנה חגיגי ומלא הומור והיא נתפסת כחוויה ייחודית ובלתי נשכחת.

ROOTS – ליווי והעצמה של קבוצת עבודה באמצעות רצף של מפגשים. במפגשים ניצור מרחב של אמון המאפשר למשתתפים לעבור תהליך קבוצתי של היכרות מחודשת ומפרגנת הצומחת משפת הקצב, התנועה והאימפרוביזציה. במהלך המפגשים יורגש שיפור הדרגתי ביחסי האנוש ובתקשורת הבין אישית.

STATIONS – סדנת תיפוף אינטראקטיבית בת שעתיים, לאירועים רבי משתתפים. הסדנה מבוססת על תחנות נגינה שונות כגון: תיפוף גוף , תיפוף פה, תיפוף על דליים, תיפוף על מקל גדול ומקל קטן. שיא הסדנה בסופה, במפגש ג'אם סשן קבוצתי סוחף.

SHOWTIME – סדנה אינטראקטיבית, המבוססת על אינטראקציה עם הקהל ויצירה משותפת. הסדנה מיועדת לכנסים ואירועים גדולים עם מספר רב של משתתפים.

View album
6